pondělí 12. srpna 2013

Lečo od rána do večera :)


Dobře nadpis trošku přehání. Ale faktem zůstává, že jsem navařila tři hrnce plné leča a pořád mi to přijde málo :D. Nevím nakolik je to zdravé jídlo podle dietářek. Přece jen, je tam sůl, vajíčko a dokonce nedej bože snad i trocha oleje. Ale nic to nemění na tom, že pro mě není oblíbenějšího oběda než tohoto :).



Bohužel jsem zapomněla z rodného města dovézt foťák, takže vám dneska neukážu nic v obrazech. Docela mě to štve, články jsou hned záživnější, když jsou dokresleny fotkami.
Jinak, mám takový dojem, že jsem snad pár kileček shodila. Ale bohužel tady nemám váhu. Možná se mi to jen zdá, ale prostě se cítím mnohem lépe. Konečně si můžu kupovat potraviny, které přesně chci. A díky té volnosti kterou teď mám, jsem schopná se i soustředit na počet porcí. Dodržuju to do puntíku. Pěkně pětkrát denně :). A mimo jiné mám taky čas soustředit se na dostatečný příjem tekutin- vody. :)

Moje nejoblíbenější svačinka je bezpochyby toast. Ano zvykla jsem si jen na jeden :). Jejda, kde jsou ty časy, kdy jsem jich snědla klidně i pět :D. Jsem ráda, že je to za mnou.  TAkové obžerství nikdy nemohlo přinést nic dobrého.






Ještě pro vás mám jednoduchý typ na salát. Je to opravdu velice jednoduché. Nakrájíme rajčata, papriky, okurky,(vše na co máme chuť). Zalijeme bílým jogurtem, přisypeme pepř a můžeme papat :).








Objednala jsem si knížku od Jill, Ovládněte svůj metabolismus. Docela mě mrzí, že je to už tři týdny a pořád ji nemám. Vidím v tom velkou šanci otevřít oči a pochopit.
Mějte se hezky, zase se ozvu. I promise!
 

3 komentáře:

  1. Jee mňam! já mám lečo skoro pořád, nepřijde mi to jako nezdravé jídlo teda:)) náhodou v létě super:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě samozřejmě taky ne :). Ale některým rýpalům by mohlo :D.

      Vymazat
  2. Já si nerada hned knížky kupuju, takže Jillian mám rezervovanou v knihovně a netrpělivě čekám, kdy se mi rezervace vyplní :)

    A lečo je super a nezdravé mi nepřijde :)

    A.

    OdpovědětVymazat