čtvrtek 1. srpna 2013

Jen na skok

Ahojky, ještě žiju :).
Mám toho opravdu, ale opravdu moc. Takže dneska jen krátký článek o všem.
Dneska se stěhuju. Zvláštní pocit. Na jednu stranu se na to těším už kolik měsíců, ale najednou jakoby se mi snad nechtělo. Asi mám až moc ráda svůj domov :). Ale věřte, že jak přestěhuju poslední věc, budu mít na vás spousty času :).
Něco k mému vaření. I nadále se pokouším o co nejzdravější jídla. Ale je fakt, že občas uklouznu. Předevčírem jsme dostali chuť na sýrovou omáčku. Ano z tavených sýrů. Moc dobře vím, že je to zlo. Ale,... však víte, ono to jednou za čas  neuškodí ;).
Jinak ke sportu se asi dneska vyjadřovat nebudu. V těch vedrech se prostě člověku nechce. Ale jak budu zabydlená, jsem připravená koupit si nějaké šik růžovoučké tenisky na běhání. A to by bylo aby mě to nevykopalo z domu :D.
Mějte se hezky, myslím na vás a vaše skvělé pokroky. :) Prostě všechno jde, když se chce :).

2 komentáře:

  1. Přeju všechno nej nej do společného bydlení a gratuluju k novému bytu! :) Moc vám držím palce, ať vám to společně vyjde.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky gratuluji k novému bytu!

    OdpovědětVymazat