pátek 16. srpna 2013

...

Milá děvčata, skutečně se na mě podepsal pravidelný režim :). Shodila jsem dvě kila, díky pravidelnému stravování a dostatku tekutin.
Udělalo mi to opravdu radost. Dokonce i míry už jsou trošku lepší, i když spokojená teda stále nejsem. Určitě napíšu nějaký shrnující článek. Dozvíte se, kolik centimetrů i kilo mám dole od úplného začátku. A dost možná už zveřejním i fotky :).  Chtěla bych taky popsat čím vším jsem si už prošla. Určitě se máte na co těšit.
Jsem na návštěvě u rodičů, takže si budu s nimi užívat a v neděli, až se vrátím do Brna, si dám pořádně zabrat při uklízení celého bytu, praní a tak dále, vždyť to znáte :).V pondělí sem přidám již zmiňovaný článek.
Ale samozřejmě mě berte trochu s rezervou. Jsem hold hlava zapomnětlivá :D.
Užívejte si sluníčka :).

1 komentář:

  1. Já jsem dvě kila zase nabrala, asi budu muset pro sebe něco ačít dělat :D. Jsem zvědavá na další článek ! :)

    OdpovědětVymazat