čtvrtek 27. června 2013

Brusle,dovolená a CLEAN EATING♥

Zdravíčko :).
Jsem tady jen s krátkým hlášením. Nechala bych to na zítra, ale zase bych polovinu věcí, co jsem chtěla napsat zapomněla :D. Tak kde začít. Jo, začneme sportem.
Musím přiznat, že Zuzky Light jsem se lekla. Takže jsem to zatím přesunula do nedohledna. Ale dneska už jsem byla na sebe vcelku naštvaná, že to s tím pohybem vázne. Tak jsem jela s tátou na brusle, ujeli jsme tipuju 10 km. Nožky bolí, ale je to fajn, po takové době cítit bolest.
Můj osobní život, je teď trochu stresující.  Jsem sice šťastná, jak jsem snad nikdy nebyla. Asi je to tím, že stárnu, ale sypou se na mě problémy ze všech stran. Jsou to malichernosti, ale asi si toho beru na sebe moc. V srpnu se mám přestěhovat a byt jsme stále nezačali řešit. S dovolenou to vypadá ještě bleději, jelikož máme plno starostí s vyřizováním v Brně. Nemáme tušení, kdy tam zase budeme muset, takže logicky nemůžeme rezervovat dovolenou.
No ale na druhou stranu vám musím sdělit jeden úžasný postřeh. Už prakticky 3  týdny se nevědomky řídím pravidly clean eating. A jak že jsem to poznala? Shodila jsem 4 kila s celkem minimem pohybu. Kromě toho mám pleť jak dětskou prdelku a  mám pocit, že i vlasy zkvalitněly:). Moje tělo je naprosto spokojené. Líbí se mi, jak mi to dělá dobře. Můžu vás ujistit, že jsem neubrala na jídle ani nedržím žádné drastické diety :). Opravdu jsem se vůbec o hubnutí tímto směrem nepokoušela:). V blízké době si chci koupit o této "dietě" knížku. S myšlenkou clean eatingu jsem si pohrávala už déle. Ale až teď to přišlo samovolně a bez nucení se do čehokoliv. Uvidíme kam mě to dovede :).
Mějte se pěkně a hlavně zdravě :)

4 komentáře:

  1. ono si člověk řekne "blbých 10 minut":D ale čeho!!!:D si to dávám i s tím zahřátím a protažením (které je super po té šílenosti)a vždycky se pak ještě dobrou půl hoďku celá klepu=D a to se mi na tom právě líbí, že i ta Zuzka kolikrát musí dělat dámské kliky, protože už prostě nemůže=) takže to člověka tak jako uklidní, že i takto trénovaný jedinec u toho občas umírá:D jinak těch 10 km je super!! šikovníí, šikovní=))

    A nestresuj se zbytečně;) všechno se vyřeší, ale chápu, že toho máš teď v hlavě asi hodně:/

    Ten clean eating zní super, budu si to taky muset víc pročíst, docela mě to zajímá:)) moc gratuluju ke krásnému úbytku!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono clean eating pro Čechy podle mě není až tak zlomový, jako pro Američany. V Americe jsou na fast foody a podobné fuj zvyklí. Zatímco u nás je celkem normální, že si člověk sám doma vaří. Já myslím, že plno Čechů clean eating provozuje, aniž by o tom vědělo :D.

      Vymazat
  2. Ty jo, vosy v hříbcích? Tak tam jsem na ně ještě nikdy nenarazila :D takže se nemusíš bát! :D Maturita úspěšně složena? :) Když se nad tím zamyslím, tak jsem taky začala cvičení flákat, až když jsem měla více volného času :D to je fakt divný :D
    To je fakt, to domácí mě vyšlo méně jak na polovinu, takže ho určitě brzo zkus :)
    10km na bruslích je docela slušný výkon :) Já nevím, mě Zuzka vůbec nenadchla. Asi z 10 zwows, co jsem zkoušela, mě baví 1 :/.
    Je fakt, že člověka většinou nejvíce baví to, do čeho se nenutí. Takže je skvělý, že dodržuješ clean eating, hodně jsem o něm četla a je to podle mě skvělá věc:) Taky jsem se ho chtěla v minulosti držet, ale myslím, že proti tomu bych hřešila docela často :D Asi by to chtělo na sebe větší bič :)
    Držím pěstičky, ať ti to jde tak skvěle dál a hlavně ať se na tebe ty problémy tolik nevalí:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano maturita úspěšně za mnou, a ani to moc nebolelo :D. Je to šaškárna přesně jak všichni říkají. Ale člověk si to musí zažít na vlastní kůži, než tomu uvěří :D.
      A k tomu clean eating, hřešit se dá prostě u všeho. Je potřeba to moc neřešit a klidně si i s mírou zahřešit. (jé ono se to rýmuje :D). Když vaří přítel, tak si taky občas musím zahřešit. Přece nad tím nemůžu ohrnout nos, když on ty moje zdravé blafy taky jí bez keců :D.

      Vymazat