neděle 23. června 2013

Foreportáž z mých nekonečně dlouhých dní

Krásný nedělní večer vám přeju:).
Minulý článek se mi psal hodně dobře, takže bych to možná chtěla opět vést v podobném stylu. Takže fotky, pořízené starým strašným foťákem, vás dneska neminou:). A nejspíš ani v časech budoucích. Budete prostě zahlceni úchvatnými nekvalitními fotkami :D.
Takže začínáme od toho nejpozoruhodnějšího co mě za poslední dny potkalo. Na zahradě se nám pod nafukovacím krokodýlem schovávala ještěrka. Kdybyste ji viděli! A jelikož se nechtěla fotit, tak jsem za ní běhala asi půl hodiny po zahradě. Ale nakonec jsem pořídila pár pěkných snímků.

 
Jinak opět jsem pekla chlebík. Já už nikdy v životě nechci ani vidět ten z obchodu. Je to nesrovnatelné! Zítra přidám recept, určitě:). Nejde se nepodělit.
A s tím souvisí naše dnešní večeře. S přítelem jsme se nemohli dočkat, až se chleba dopeče. A ihned po vytažení z trouby jsme se na něj taky vrhly, jako hladoví supi. Jo a to že je tam plno sýru, je samozřejmě kvůli bílkovinám proto, že jsem zapomněla nakoupit a nic jiného nemáme :D.
No a nakonec náš dnešní obídek. Krkovička ( ano vím že to není tak uplně zdravé) a brambory na kolečka. Museli jsme to sníst především kvůli jahodám (haha, jaká to oběť). No ale popravdě jahod je tolik, že opravdu musí všechno ostatní vyjíst :D.
Tak a mizím, jelikož se chceme dívat na horor. Už teď vím, že dneska spát nebudu :D. Ten film znám a pár let zpátky jsem se z něj málem posrala strachy  mě vyděsil dost.
Mějte se krásně!
 
 

7 komentářů:

  1. Taky jsem ji neměla ráda, ale na tento způsob chutná opravdu skvěle :) zkus i víc malililinkatých kousíčků :D
    Teď má hodně pršet, takže fazole vylítnou jako blesk, uvidíš :D Už jsme pár přípravků zkoušeli, ale nic nepomohlo :/..tak snad se vám konečně taky ve víně poštěstí (a hlavně bez plísní :D)
    Krásný fotky, jen nás jimi zahlcuj, hrozně mě to baví :) Na jaký film jste koukali? Já horor neviděla sakra dlouho, protože to opravdu není nic pro mou "trochu" slabší povahu :D Chleba vypadá výborně...jak chutnal? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukali jsme na REC. Fakt strašný film. Je natáčený jen jednou kamerou z pohledu skoro hlavního hrdiny, takže je to chvilkama zmatek a bolí z toho hlava :D. Ale nápad to má super. Ale jinak na horory tak nejsem. Mám pak strašné sny :D.
      Chleba je výborný :). Dneska přidám recept. Dokonce i přítel, který miluje bílé pečivo a rohlíky, chválil :).

      Vymazat
  2. ta ještěrka je skvělá, krásné fotky:)) a jinak i jídlo vypadá báječně, nebýt po obědě, tak mi tečou sliny:D miluju sýry!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla krásná, až jsem si ji málem chtěla nechat :D. Děkuju za pochvalu báječného jídla:).

      Vymazat
    2. http://thepiratebay.sx/torrent/8575622/Zuzka_Light_ZCUT_Power_Cardio_Series

      Tady je ten link na zcut, kliknes na to prvi "get this torrent" potvrdis a stahujes:))

      Vymazat
    3. Aha :D já klikala na download :D. Mockrát děkuju :)

      Vymazat
    4. Neníí zač, snad už to půjde:D já než se s tím naučila pracovat..taky to chvilku trvalo:D jinak kalendáře k workoutům jsou tady https://www.zuzkalight.com/download/ :))

      Vymazat