pátek 21. června 2013

NElasagne a mnou prvně pečený "dortík" :)

Krásné poledne :).
Dneska to bude ve znamení především fotek, co jsem nafotila za poslední dny:). Tak pojďme na to!

Poslední týden trávím hodně času na zahradě. Stále je krásně tak proč to nevyužít. Dokonce už jsem i trochu opálená:)

 
Asi před dvěma dny byla úchvatná bouřka. Seděla jsem celou dobu u okna a pozorovala tu krásu. Zkoušela jsem to i nafotit, ale můj nejlepší, nejúžasnější foťák byl jiného názoru. Takže tady jen mírný pokus o zachycení oblohy v bouřce :). Vpravo jediná škvírka na sluníčko, všude jinde černo.
 
A přejdeme k jídlu! HURÁÁÁ :)
Včerejší oběd byl klasický. Rybka na přírodno a brambory s pažitkou( samozřejmě ze zahrádky). Za chvilku už nebudu ani potřebovat obchod :D.

Dnešní oběd jsem si dala náročný úkol. Udělat lasagne. A dokonce se i povedly, až na to, že to tak uplně nejsou lasagne :D. Odmítla jsem tam dát bešamel, protože to z toho dělá strašně těžké jídlo  a pak můj žaludek skučí :(. Ale světe div se, i tak to bylo skvělé :).Fotka je z přítelovy porce, takže se nedivte, že je to porce jak pro dřevorubce :D.

A nakonec dortík, který jsem dnes upekla svému milému muži. Jsem zvědavá co bude říkat na to, že je to zdravá bomba a ne kalorický fuj dort :D. Ještě jsme nezkoušeli. Já už bych si dala, ale je to přece jen jeho, tak nemůžu sežrat první kousek :(. Jinak díky Ivči za recept na "snídaňový dort". :D
 
A to by dnes radši bylo vše, jelikož je to celé článek tak nějak o ničem a o všem. Pečte, vařte a sluňte se dokud to jde:)!.






8 komentářů:

  1. ten dort je naprosto úžasný!!!:) vypadá to krásně, tvůj přítel se má:)) taky se k tomu musím odhodlat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt rychlovka :), napíšu ti určitě i jak to chutnalo :). Trošku jsem to ještě upravila a do toho těsta jsem přidala medík ať je to sladké :). A nahoru zakysanou smetanu, ať to má podobu dortu :D.
      Přítel se má obzvlášť posledních pár týdnů, kdy mu vyvařuju jak pro krále :D. Ale vzkazuje, že kvůli tomu za mnou musí ujet 16 km na kole po noční každý den :D. Ten nadělá že :D

      Vymazat
    2. určitě dej vědět, jsem hrozně zvědavá:)) a přítel ať moc neprská:D může být rád:D kdyby se tak někomu chtělo vařit pro nás:D resp. nevím jak tobě přítel, ale mě upeče akorát tak mamka s babičkou a to jsou takové bomby, že pak musím cvičit jak najatá:D

      Vymazat
    3. hahaha :D Dortík byl výborný , chválili jsme oba. Jediná výtka, že by to možná chtělo méňě těch vloček, bylo to trošku tužší :). Ale jinak vynikající :). On přítel vaří rád, ale kdo to po něm má uklízet :D. Zašpiní u toho snad všechno nádobí co v kuchyni máme :DTak ho k tomu radši ani moc nepouštím :D .
      Jinak já mám štěstí že táta i jeho přítelkyně běhají a jí zdravě...takže vesměs moc kalorické bomby nedělají :D. Ale občas se stane :D...

      Vymazat
    4. Jo a to nemluvím o tom, jak je kalorické přítelova kuchyň :D. Nejoblíbenější jsou brambory vykoupané v litru oleje :D

      Vymazat
    5. jsem moc ráda, že chutnal:D už se na něj třepu=D zkusím tam dát těch vloček míň:)) a koupané brambory znám moc dobře:DD

      Vymazat
  2. Před chvílí jsem psala na tvůj druhý blog, ty už jsi asi ale aktivní jen na tomto viď? :)
    Dortík vypadá skvěle. Lasagne úplně zbožňuju..i když bez bešamelu jsem je ještě nezkoušela :) Moc ti závidím bazén..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsem aktivní už jen tady :D. Ale komentář jsem si přečetla:). Ta dráha na lipně je naprosto božská :). Byla jsem tam už dvakrát, a vůbec jsem si nemyslela, že takovou vzdálenost ujedu. Ale kupodivu to tak krásně uteklo, že jsem se ani nenadála a byla jsem v cíli :D.
      Já jsem místo bešamelu dala aspoň nastrouhaný sýr a až na to že to teda asi bez toho nejsou lasagne, tak to bylo dobrý :D.

      Vymazat